8.05 (1a klass) i exteriört!! :D



Anna & Randalín gjorde riktigt bra ifrån sig i Vaggeryd i helgen.
Randalín fick jättebra exteriörbedömning,
dock blev ridegenskaperna lite sämre,
men hon har mycket kvar att utveckla & jag tror hon får en jättefin totalbedömning nästa år.
Exteriört fick hon 8.05 totalt, alltså 1a klass.
Hennes totala poäng blev 7.3
Men det är ju lättare att arbeta upp ridegenskaperna än exteriörn,
men vi visste ju redan att hon är snygg Randalin.
Jag är jättenöjd, Anna har gjort ett superjobb med min häst
och nästa år blir det bättre, då har hon hunnit mogna & utvecklats mer.

Anna fick även in sin hingst i 1a klass, stort grattis.

Jag & Alex tog även med Kristall hem idag,
han var lite bråkig, men Alex hade bra koll på honom när vi lasta av honom.
Kristall som är 2 år & Ávaldi som är 1 år ska kastreras imorn,
så vi inte får några oönskade oäktingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback