Ridit lite idag :)



Randalín har fått vila några dar nu efter visningen & har börjat rida igång henne (eller mig snarare)
Jag har ju knappt ridit något under de 10 veckor som Randalin var på träning,
red Hamdir nån enstaka gång innan han såldes.
Och jag får träningsvärk när jag rider nu :O
Men snart kommer jag väl in i det igen.
Ska ju lära mig rida Randalín ordentligt,
känns redan som det går framåt för min del, har lärt mig att driva fram tölten,
när hon håller på att falla över i trav, så tar jag lite lätt & driver på, då funkar det :)
men visst, det är svårt & jag har mycket att lära mig,
kommer rida regelbundet för Anna nu med,
kanske någon mer tränare, vi får se lite..
sen, kanske kanske, någon tävling till hösten om jag är mogen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback