Extra pengar är aldrig fel

Köpte en harry boy för 50 kr på V75 i lördags
och hade 7 rätt :)
dock var de inte så stor utdelning, men de gav 3552 kr, aldrig fel.
Men de hade ju känts så mycket bättre om man haft 7 rätt när de ger några hundra tusen..

Idag var jag, mamma & Alex i Ullared, köpte lite grimmor och småsaker.
Har inte mått riktigt bra sen i söndags, mått illa, kanske är nåt som går.
Låg och halvsov både till och från Ullared..

Ska väl snart gå och lägga mig, är trött.
Imorgon blir de att gå med Doris, fixa stallet, rida Randalin och jobba.
Randalin känns mycket lugnare nu igen, i fredags kunde vi trava direkt längs fyrkantsspåret utan att hon stressade upp sig, skönt att hon börjar bli som vanligt igen (jag spänner mig väl inte lika mycket)
så snart kan vi väl galoppera på volt kontrollerat, igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback