Gaedingakeppni-SM

I helgen var jag på Gaedingakeppni-SM nere på Margaretehof i Skåne.
Jag var med & hjälpte Anna.
Hade riktigt trevligt & kul att se alla fina hästar.
Bogatyr's ökade tölt var helt fantastisk! Han varvade de andra hästarna.
Falki var också riktigt häftig.
Nu har jag fått massor av motivation :)
kanske kan vi tävla svårare klasser säsongen 2012, nästa år blir de nog bara lättklass, får se lite hur vi utvecklas...

Har ridit i min nya sadel 3 gånger nu och jag gillar den skarpt.
Igår var Jessica med ute i stallet, hon red Rönd.
Det går jättebra för dem, jag har visat lite hur hon kan förbereda Rönd för tölten & Rönd tar några steg iaf :)
Jag är väldigt glad över att Jessica hjälper mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback