sån otur..

Min bil är inne på verkstaden för att byta topplockspackning & lite småfix,
så blev den påkörd, så nu är stötfångaren, framskärmen & en blinkers sönder.
Jag kommer inte få den förens nästa vecka, den har varit där typ 3 veckor nu.. :(

Rönd var lite bråkig idag när jag red henne, hon ville inte gå förbi huset,
vet inte om de för att bilarna stod där, fölet var i hagen bredvid eller om det bara var unghästtrots..
Så efter mycket snurrande & hoppande fick jag fram henne & vi red ändå upp till vändplan.
Och hon sprang inte in i skogen :D det går framåt!

Jag släppte ut Randalin idag med, efter 2 dagars boxvila. Egentligen skulle hon va inne 1-2 dagar mer, men jag tyckte hon kunde få gå ut nu, hon är mycket lugnare ute också.
Hon var väldigt ivrig att få komma ut så hon stack för mig & jag fick repet runt handen & slog sönder 2 naglar :/
Såå typiskt, jag som gjorde om mina naglar igår, men Terese kunde fixa till dom idag.
Nu är dom fräscha igen, dock lite ömma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback