flyttat in i lägenheten

Nu är jag sambo med Alex! Mysigt!
Vi flyttade in i vår lägenhet i helgen, mycket att fixa med.
Flytta allt, ställa iordning, dra kablar, sätta upp allt.
Har hållt på hela helgen och jag har inte fått med alla mina saker än,
har bara flyttat mina kläder och stallkläder.
Kvar är alla böcker, filmer, smycken, småsaker..
Men ska ta det någon dag nu i veckan.
Ska ringa och kolla om hemförsäkring imorgon!


Idag var jag, Anna och Maria i Vaggeryd och tränade på oval-banan.
Det gick över förväntan, jag var lite nervös innan om Tummen skulle tycka det var läskigt, men han var stencool!
Det mesta funkade riktigt bra, han var bara lite rädd för en pressening över en resultattavla.
Vi red vårt V5-program (ett varv tölt, ett varv trav, ett halvt varv skritt och ett varv galopp) han (eller jag) hade lite svårt med tölten i början, men jag tror att han var trött för värmde upp ganska mycket innan.
Nu känns det mycket bättre inför tävlingen den 16e.
Vi ska till ovalbanan en gång till innan tävlingen och då kan jag koncentrera mig på att rida, nu var det mest att jag åkte med i rätt tempo och riktning ;) var första gången Tummen gick på en oval-bana vad jag vet.
Red även Randalin lite med, åh vad jag älskar den hästen.
Hon har blivit jättefin! Anna gör ett super jobb med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback