så får gärna alla mina dagar se ut

I fredags så red jag Randalin, först lite trav på ridbanan, lång och låg.
sen ut på lite skojridning i skogen, tölt på grusvägen upp till maskinhallen, sen trav för att sedan fatta galopp och efter galoppen övergång till tölt! Vände vid grusgropen och tog tölt igen hem.
Så himla härligt! Kort men intensivit pass! Fick sån härlig känsla i tölten med, takt och tempo.

På eftermiddagen åkte jag ut till Anna och vi tog en längre tur, också där mycket tempo, härligt med 2 hästar som galopperar sida vid sida :D Och vilken tölt jag fick känna på.
Inte alls avundsjuk på alla hennes fina ridvägar, långa raka grusvägar :)

Detta är något jag skulle kunna göra varje dag! Så himla kul!
Och tack till Anna för att hon tog med mig på en sån himla härlig ridtur!
Nästa gång får Randalin följa med!

Kommentarer
Postat av: Anna Funni Jonasson

Det var jätte kul Tina! Garri gick så fint när du red honom. Ja mina ridvägar kan jag ju inte klaga på direkt... =P Snart får du komma med Randalin så ska vi rida på ÄNNU finare och längre vägar =D KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback