söndag

Sov ganska så länge idag, gjorde det igår med.
Har haft lite problem med min fot sen jag stukade (?) den. Har börjat göra ont igen,
sen så har jag haft ont i brösten, men det har blivit bättre.
Så jag har försökt att ta det ganska lugnt och vila lite.

Red Randalin idag, red henne på halvstång och med viktboots,
började med uppvärmning i paddocken, vidare på grusvägen för galopp-övergång-tölt.
Det börjar bli ganska så bra nu.
Hon var lite bråkig när vi var på skogsvägen, ville vända åt vänster så hon reste sig lite, men gav sig till slut.
Tölten var sådär idag, hon rollade lite, så jag tror jag väntar med viktboots ett tag, skulle bara testa idag.

Har varit på gymmet idag med, efter en tids uppehåll, känns lite dumt att träna när man inte är riktigt 100.
Idag stod rygg och mage på schemat. Kändes riktigt skönt när jag var klar med mitt pass :)

Ikväll har jag lagat en riktigt god kycklinggryta, blev nästan lite förvånad över mig själv ;)
Kryddade kycklingen med curry och hade i lök, röd paprika, aubergine och champinjoner, till det bulgur.
Riktigt gott om man får skryta lite ;) hehe

Imorgon förmiddag kommer Emma Jansson förbi, hon var hos mig för några år sedan och fotade Pegasus.
Nu ska hon fota de andra hästarna, misstänker att det är Glitra som är intressant.
Ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback