Beställt tränset ;)

Igår beställde jag de tränset med bling-bling från Hilbar som jag skrivit att jag ville ha i tillägg nr 2 ;)
Beställde även tyglar från Topreiter, smala i läder, Der Feine hette modellen.

Red Randalin i skogen igår, gick helt okej.
Sen tog jag Kristall ett kort pass i paddocken, han är så duktig & cool med allt.
Travade några varv med honom, snart dax att rida ut ;)

Var en sväng på gymmet igår med, blev rygg & mage, sen 35 min på löpbandet :)
Idag har de inte blivit tid till varken gym eller rida (skönt när de regnar) för vi har varit i Borås & hämtat ett vitrinskåp till köket, blev en sväng på a6 med.
Så imorgon hoppas jag hinna med att både rida & gymma!

På onsdag kommer veterinären för att vaccinera 6 hästar, går väl smidigt som vanligt.
Och på torsdag ska jag rida för Anna i sävsjö ridhus, kul kul!
Maria ska också vara med, ska bli kul att se hennes hingst, Sibelius vom Eichenhof!


Paeja & Prisma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback