Ridit i grannens ridhus

Idag ringde jag min granne & frågade om jag fick prova rida i ridhuset & det gick bra!
Randalin var lite spänd i början, men hon lugnade sig ganska fort när vi skrittat runt ett tag :)
Underlaget är anpassat till hopphästar, tror det är havs-sand & något gummi, ganska mjukt & "tungt"
Men skönt ändå ifall jag kan få vara där & rida (jag vill givetvis betala för mig också men de har inte bestämt vad det ska kosta ännu)

Randalins hudirritation bakom fram-knäna har blivit bättre, idag var 3e dagen som jag smörjde med PROB-oljan & det känns som att det börjar försvinna, skönt!

Har även longerat/markarbetat Kristall idag, tror han hade lite träningsvärk sen igår, funderar på att rida honom i paddocken imorn, är för halt ute.. Och då tänkte jag träna övergångar :)
Randalin tänkte jag rida ute imorn, misstänker att hon kanske har lite träningsvärk sen idag..

Kommentarer
Postat av: Jenny

PROB-olja tycker jag är kalas, i alla fall på de åkommor och de hästar jag testat på hittills :)



Vad skönt att ha tillgång till ridhus, det kan ju behövas så här års!



SV: OK, ska bli spännande att höra om du märker någon skillnad sedan. Hur länge brukar det ta innan man ser resultat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback