Sista helgen innan jul!

I fredags var det begravning, min mormors bror har gått bort.
Aldrig kul med begravningar!

På kvällen var jag & Alex på gymmet, vi tränade ihop (axlar, biceps) & det var jobbigt! När jag tränar själv gör jag de ganska enkelt & lätt för mig, men nu fick jag ta i mer! Kändes ganska bra!

Igår (lördags) var vi i jkpg för att kika efter julklappar, massor av folk! Hittade några julklappar.
Var även en sväng på Charlies där jag köpte PROB-olja till Randalins fuktexem (?) huden är irriterad iaf. smörjde in henne med det igår & det känns som att det hjälper! Köpte även Kiselgur till henne, det är ett fodertillskott som stärker hovar/man & svans.
Var även & hälsade på Alex mamma där vi fick middag.
På kvällen såg vi Jägarna 2, väldigt bra film!

Idag har jag ridit med Jessica, jag på Randalin & Jessica på Kristall, detta är 2a gången han rids ute & första "ordentliga" rundan, vi red upp till vändplan & sen i skogen. Det gick toppenbra!

Ikväll var jag på gymmet en sväng, blev ben & axlar (igen, brukar alltid träna axlar med ben) & ett kort pass på löpbandet, på 30 min :)

Nu beställer jag dom sista julklapparna & strax ska jag kolla på film!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att allt går så bra med Kristall! Ska bli spännande att se vad det blir av honom :)



Har du gett kiselgur förut? Är lite nyfiken om det är så bra som det sägs, har aldrig testat själv.



SV: Man tackar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback