Hälsat på Randalin

Randalin har varit hos Anna nu sen förra måndagen.
Idag var jag och hälsade på och kollade hur det går.
Det ser väldigt bra ut, är bara takten i den ökade tölten som är lite sådär,
men jag har inga tvivel på att Anna inte kan lösa det :)

Hämtade även min nya bil i fredags och den går riktigt bra, fyrhjulsdrift är kanon!
Kommer nog aldrig mer köpa en utan fyrhjulsdrift.
Älskar att köra den bilen ;)

Imorgon ska jag åka och prova några hästar, ska ev låna en som jag kan rida när Randalin ska vara på träning så länge, ska bli riktigt kul imorgon och se om de finns någon som man klickar med.


Anna och Randalin på flygrakan, fick inga jättebra bilder, men filmen blev bra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback