träning träning

har börjat markarbeta Kristall och Aleiga nu, de blir 3 år till våren.
Igår longerade jag dem i paddocken.
Var 1a gången för Kristall och till slut fattade han vad jag ville, så då slutade vi.
Aleiga vet hur man gör så tog bara lite repetition.
Har tänkt longera, lära dem flytta sig för mig och tömköraa, ev lägga på sadel om de känns mogna för det.
Inridningen går så mycket lättare om man gjort lite innan :)

Randalin åker till Anna i början av februari för visningsträning, vi satsar på Strömsholm 25-29 Maj.

Min egna träning går väl helt okej, jag försöker alltid springa minst 25 min, och promenera snabbt 10 min.
När jag springer ökar jag hastigheten hela tiden, känns bra att få upp konditionen igen, har lite ont i höften ibland, men inte så att jag inte kan fortsätta.


Jag (typ 5 lager kläder) och Randalin en kall vinterdag,
min stickade islandströja är varm och skön, har den utanpå vinterjackan ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Köpte den på B-young här i jkpg, den fanns med svarta paljetter oxå ^^ fick dock sy om den liten, axelbanden var KORTA så sömmen som ska sitta under boobsen satt mitt på, så jag fick förlänga dom med ett annat tyg =)

2011-01-13 @ 13:33:03
Postat av: AnnaViktoria

Och ja, det var jag som lämnade kommentaren ovanför ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback