Helgen som varit

I fredags var jag och mamma i jkpg, Anna var också med, hon kunde inte köra i snön med sin skrutt-golf, så hon fick åka med i min fyrhjulsdrivna audi.
Till att börja med så körde vi fast lite ute hos Anna, men jag grävde fram oss, det var alltså 20-30 snö.
"Kan man köra fast med en fyrhjulsdriven bil?" Ja, det kan man. Var väl att jag kom ut en bit på åkern, såg ju knappt vägen.
Men den går riktigt bra i snön annars, hade inte ens kommit upp med bmw'n för backen här hemma, med audin är det bara att köra ;)

Jag handlade lite i jkpg; en vit tävlingströja, nya ridbyxor (jag var tvungen, extrapris) och ett rakt bett på Charlies (sånna saker som är roliga att handla) Sen dom lite tråkiga sakerna; gardiner och gardinstänger så vi får det fint i lägenheten, flyttar ju snart! Spännande!

Annars har jag jobbat en massa i helgen, var med Alex i fredags.

Idag jobbade jag dag, till 16, så efter det red jag Tummen, testade det raka bettet på honom och idag gick det jättebra att rida, han är lite fjantig när vi ska gå förbi huset, men han slutar när han märker att jag inte ger mig.
Har tränat lite ikväll, körde lite armar och så sprang jag lite intervaller med, kul kul!

Nu blir det sängen, är lite trött.
Synd att Alex inte är där, men Doris håller mig sällskap :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback