kort road-trip med Tummen

Tummen tappade en sko igår, så typsikt.
Och i förgår skrev jag till Kim för tid för skoning om 2 veckor, så fick skriva igår igen.
Jag kunde komma förbi med Tummen så han kunde sko honom idag, Toppen!
Fick lite hjälp av Anna och Emil när jag skulle iväg, Emil backade ur traktorn och Anna hjälpte mig att lasta sen, de var även hundvakter åt Doris medans jag var iväg! Tack!
Gick bra att köra själv och att lasta ur själv hemma sen också. Tummen skötte sig utmärkt.
Blev bara lite longering idag och det gick mycket bättre idag, tidigare har han varit lite kinkig i höger varv, men det funkade bra idag så det blev ett kort pass bara.
Är man duktig får man sluta när det går som bäst ;)

Anmälde oss till tävling, den 16e April, igår.
Jag hoppas det ska gå bra, kommer vara nervös.
Banan ligger jämte Säve flygplats.

På måndag ska Anna och jag till ovalbanan för att träna lite inför tävlingen, vill ju gärna rida Tummen på en ovalbana innan vi ska tävla, kan ju vara bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback