Lektion för Hinni idag

Jag och Anna var hos Hinni idag och red lektion, jag på Tummen och Anna på Randalin.
Det gick bra, fick lite tips hur jag ska göra när han spänner sig.
Tölten var riktigt fin idag och traven kom sen den med, jag ska låta honom värma upp i tölt nu eftersom han väljer det, sen när han bjuder till trav så ska han få trava.
Jag måste även lära mig använda skänklarna mer, komma ner djupare i sadeln och slappna av i mina knän, så nu har jag lite att jobba på :)

Randalin var lika fin som vanligt, hon är inte riktigt redo för det ökade tempot i tölten så Anna ska träna henne i det tempo som Randalin klarar av nu.
Men jag tror att tempot kommer, bara att ha lite is i magen.

Imorgon blir det nog en ganska kravlös uteritt med Tummen, ha lite kul :)


En "gammal" bild i brist på annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback