Dagens gym-träning

Blev ett kvällspass idag, känns alltid lite lättare att träna på kvällen, fråga mig inte varför :)
Körde biceps och triceps idag, brukar köra 12 reps och 3 set i varje övning, idag blev det 4 övningar för biceps och 4 övningar för triceps.
Försöker alltid köra ganska tungt, vissa tjejer säger att dom inte vill köra tungt för dom vill inte ha "synliga" muskler, men det krävs väldigt mycket att få synliga muskler..
Men jag kör tungt, kan tycka det är snyggt med "tonade" armar där det syns lite muskler :)
Sprang även 30 min på löpbandet, sprang lite fortare än sist, och det var lite jobbigare än sist. Men konditionen börjar komma igen, är vädigt envis också, har jag bestämt att springa 30 min så gör jag det!
Gick även 5 min för nervarvning. Totalt blev det lite över 5 km på bandet och ca 350 kcal ;)
Skulle vilja ha en löpband hemma, hade varit smidigt :)
Har hunnit med gymmet 4 ggr denna veckan, inte dåligt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Efter att ha läst sådana här inlägg känner jag mig verkligen som en riktig soffpotatis ;) Bra jobbat, hur som helst!



SV: Jamen nu klickade det för mig! Din Paeja är så fin :) Och Randalin med, henne känner jag också igen från Buke :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback