Önskelista ;D

Tänkte göra det lätt om någon tänkt köpa julklapp till mig (fyller ju även 25 i januari med, hehe)
Men jag tänker ge lite tips på vad jag önskar mig, håll tillgodo ;)


*Motionsband från Attract (rosa) 4 499 kr
www.attract.nu


*Kameraobjektiv Tamron AF 70-300mm med Pentax-fattning 1374 kr http://www.fotokungen.com/tamron-af-70300-456-di-for-pentax-p-2141.aspx?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner


*Stigbyglar med stegrande häst från Topreiter 695 kr www.agerstaridshop.nu


*Film Box 9-Pack 1200 kr http://www.horse4ever.com/2011/07/31/film-box-9-pack/


*Ridlektioner, Presentkort på Charlies går ju alltid hem med ;)




Kommentarer
Postat av: anna

tror du att folk i din närhet är miljonärer??

2011-11-11 @ 12:44:57
Postat av: Tina

Det är ju inte så att jag önskar mig en hästgård precis ;)

kan ju skriva till triss-lotter så jag kan vinna a lot of money :P hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback