Tisdagens gym-träning

Tror jag ska börja skriva om mina gym-pass regelbundet, kan jag gå tillbaka och kolla hur duktig jag varit ;)
Idag stod ben och axlar på schemat, blev 4*12 av varje.
Brukar oftast träna ben ganska tungt, är ganska så stark i benen. Och brukar oftast få en grym träningsvärk 2 dagar efter :P

Sprang även idag med!
Började med 4 min på 8.0 km, 4 min på 8.5 km, 4 min på 9.0 km, 4 min på 9.5 km, 5 min på 10.0 km, 9 min på 10.5 km! Och 5 min på 6.0 km/h som nervarving. Så totalt så sprang jag 30 min och gick 5 min, sprang lite längre tid på högre hastighet än sist, ska väl försöka öka hastigheten men köra mina 30-minuterspass.
Blev iaf 5.23 km på bandet idag och ca 360 kcal bort
Ett tag så sprang jag 4,5 min på 10 km/h, därefter 30 sek på 14 km/h, kändes som att de va bra intervallträning.
Nu jobbar jag väl mest på "långintensiv", bygger kondition och bränner fett, men jag börjar väl med dom intervallerna senare, bra att variera lite!


puh, jobbigt, men känns bra efteråt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback