Balsam för själen

Efter mitt deprimerande besök lastade jag på Randalin och åkte till Anna!
Vi red ut på en härlig långtur, jag på Randalin, Anna på Garri och Anna P på Katla.
Älskar verkligen ridvägarna nere i Väshult/Hagshult skogarna!
Randalin gick super! Fick lite tips från Anna och hon kändes toppen!
Att lite ridsällskap och coachning kan göra så mkt ;)

På hemvägen sa Anna till mig att släppa fram Randalin och driva på henne i tölten
och jävlar vad det gick! Har aldrig ridit henne så fort i tölten och med så bra takt!
Fick en riktig WOW-känsla!
Och nu vet jag vad jag ska träna på i traven med, nästa år blir vi farliga på tävlingsbanan när vi har en så bra tränare som Anna!! ;D

På onsdag kommer Anna hit för att hålla lektion och på fredag ska jag nog dit igen för en långtur :D
häääärligt!!



Kommentarer
Postat av: Anna Funni Jonasson

Jag får nog sluta tipsa dig snart för då är det snart ombytta roller Hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback