jobbhelg

Har jobbat hela helgen, men det har gått fort, lite seg nu bara..

I fredags red jag Randalin i paddocken, red mycket trav utan stigbyglar, mest för att öva upp min balans och för att jag ska komma ner mer i sadeln. Lite svårt att sitta på henne eftersom hon har så stort steg :)
Tölten blev bra när jag red utan stigbyglarna, kom då ner mer på rumpan och det kändes bättre, kändes lite skumt sen att rida med stigbyglarna.
Sen tränade jag repetition av halvhalt/halt med vikthjälper, alltid bra att finslipa :)

Igår blev det en tur i skogen, mycket galopp ;) fick till en riktigt bra övergång galopp-tölt, börjar få in det nu och det känns skönt!

Imorgon blir det träning på ovalbanan i Vaggeryd, kulkul!

Ska väl till gymmet om en stund, idag är det ben och axlar som står på schemat!
Blir väl 25 min eller nåt på löpbandet med, har börjat jogga igen.
Har varit lite dåligt med det under sommaren, varit sjuk osv.. men nu är jag igång igen.
Vi har fått ett TRX-band på gymmet, verkar kul, jobbigt men bra :) kan nog vara bra som variation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback