Mål med min ridning

Har både kortsiktiga mål och långsiktiga. Eller kan man säga ett mål och många stopp på vägen kanske ;)
Först och främst vill jag få bättre takt i den ökade tölten och jag vill lära mig rida bättre (framför allt tölten, är en hel vetenskap känns det som ibland)
Vill starta några lättklasser till våren, höja våra poäng sen i höstas, har lite olika poängmål, gärna bättre för varje tävling. Om jag känner mig mogen kommer jag ev att starta någon öppenklass, funderar även på att rida ett Gaedingakeppni-kval för jag tror att den grenen passar oss väldigt bra.
Mitt långsiktiga mål är att jag någon gång i livet skulle vilja rida SM, det hade varit en rolig upplevelse.
Har även ett helt annat mål än tävling också, skulle vilja kunna rida Randalin i bara halsring i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback