Jkpg idag

Anna och jag åkte till jkpg idag, skulle till Charlies.
Blev en salva (Neo-Derma) dyr men bra mot småsår/mugg. Randalin har fått något som liknar mugg på vänster fram, tror hon har fått det i samband med sitt sår.
Hon fick likadant förra året och fick lite salva av Anna och det försvann på några dagar!
Skulle även köpt pälsglans, Dreamcoat från Jacson, men det var slut.

Jag köpte även 4 pocket-böcker av Charlaine Harris.
De första i True Blood-serien;
*Död tills mörkret faller
*Levande död i Dallas
*Klubb död
*Död i andras ögon
Ska bli kul att se om de är lika bra som tv-serien:) Hoppas de.
Finns en till som är översatt till svenska (Hur död som helst) men den fanns inte på bokia.
Är de bra så hoppas jag att de kommer översättning på de resterande 7 böckerna!

Efter jag kommit hem från jkpg så åkte jag och Jessica ut och red!
Red uppåt gamla hylletofta-vägen och in till vänster, kul med lite nya vägar,
tror att både Randalin och Snekkja tyckte det :)

Nu ikväll så var jag på gymmet, körde biceps och triceps, kändes lite tungt idag.
Kan nog ha med att göra att jag inte tränat på ett tag, har inte känt mig helt 100.
Men skönt när man väl gjort de!

I helgen blir det jobb och sen på måndag kommer Anna till mig och ska hålla lektion,
hoppas vi lär oss något nytt :) eller får de "gamla" att funka ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback