tråkigt väder

Åh, så tråkigt väder! Vill ha sol och blå himmel, eller ja, räcker med uppehåll :)
Anna var hos mig idag och höll lektion, alltid lika givande!
Gick sådär, inte alls kul att rida när det regnar.
Men Anna har sagt till mig hur jag ska rida nu, Randalin har blivit lite fräck, jag har inte riktigt vågat säga till henne.
Så nu är målet att hon ska lyssna på mig till 100% (när hon rids igen)

Randalin ska få vila nu några dagar, hennes utgjutning hade krympt lite tills idag.
Så jag hoppas att den försvinner, ska även ringa veterinären imorgon, missade telefon-tiden idag och ville se hur den såg ut idag med!

Usch, inte alls kul att komma in alldeles dyngsur efter ett ridpass, allt är blött, sadel, träns, man får inget riktigt grepp om lädret...

Blev en stund i solariet så jag kunde värma upp mig lite sen :)

Har även varit på gymmet nu ikväll, blev rygg och mage, samt 20 minuter på crosstrainern, bäst att lägga in mer kondition nu om vi ska till Thailand i mars ;)

Imorgon börjar jag jobba 6.30, ska väl gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback