Härligt ridpass

I fredags när jag red Randalin gjorde jag många galoppfattningar, säkert 6-7 stycken ute, & utan minsta tendens att hon skulle sticka.. konstigt..
Det är något i paddocken med mig..
Hon kändes fin iaf & sista tölten (från galopp) va superfin!

Idag iaf, jag red henne med viktboots på grusvägen, mest trav & galopp.
Red inte sådär jättelänge, ska vänja henne vid vikten..
Travade, ställde henne lite åt vänster & tänkte galopp & i samma sekund flöt hon över i galopp, övergång trav.
Tog även galopp från skritt när jag red upp mot maskinhallen, fick till en riktigt bra töltövergång vid huset & därefter fick hon trava..
Hon kändes fin idag också!! Underbara häst :)


En liten film på Jessica & Kristall i skogen från i måndags!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kristall verkar himla trevlig måste jag medge, jag hoppas du hittar ett bra hem åt honom!



Hästarna kanske konspirerar emot dig i paddocken, man vet aldrig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback