Veckan som gått

I onsdags var jag, Anna, Tommy & Jessica nere i Lund på Statoil-möte.
De redogjorde om Sommar-kampanjen & Statoil's vision.
The pulse of life.

Varje lag från varje station fick i uppdrag att ta en bild, med temat "Hur gör djur?"
Allt var tillåtet & vi var nere på Buttricks & köpte djur-masker, 2 kaniner & 2 leoparder.
Tyvärr så vann vi inte, de sa nåt om att vi inte kunde vinna allt ;)
Men jag tyckte nog att vi va den mest värdiga vinnaren.

Middag senare på kvällen, vid vårt bord satte sig den svenska vd'n, den svenska försäljningschefen, den danska vd'n & den danska försäljningschefen.
Mig satte de mellan de 2 danskarna, jag fattar knappt nån danska alls, kul. men de gick bra! De var riktigt trevliga!
Party senare på kvällen & sen gick vi till rummet, Anna vaknade vid halv 4 av att sängen snurrade? hmm..
Hotellfrukost på morgonen, mumma! Pannkakor med sylt & grädde, inte fel alls.
På hemvägen stannade vi på Lilla Krogen (Rose Garden) i Värnamo och Tommy bjöd på mat.



Ridningen då?
Randalin har ju fått vila ons-tors eftersom jag inte varit hemma, red en sväng kort sväng igår (fredag) då var hon lite spänd, men de gick bra, är ju van vid det nu.
Idag var Alex med ute på Snekkja, är väl typ 3e gången eller nåt som han rider, men Snekkja är ju snäll.
Det gick faktiskt jättebra! De travade & galopperade. Galopperade även på åkern.
Tror nog allt att Alex tyckte de va kul ;)
Tänkte inte så mycket "träning" idag med Randalin utan bara red :)

Va ju ganska kallt idag med! ca -12.. Nu inatt är de -20 :S nästan för kallt, -5 & sol är lagom :)

Imorgon ska jag till Vaggeryd & rida kurs för Linda Tommelstad!
Ska bli spännande, man kan aldrig lära sig för mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback