Dagens ridning

Red Randalin i paddocken, hon var väldigt spänd, börjar nästan bli som en vana nu, hon blåser lite, lugnar sig efter ett tag.
Red mycket trav i 8-volter, sen gjorde jag en tölt-trav övergång i varje varv & det gick toppen!
Känns så skönt när de räcker med 15-20 min ridning & allt funkar :)

Hämtade Kristall & Snekkja och mötte upp Jessica i stallet, hon red Snekkja & jag red Kristall.
Det gick jättebra! Kristall är så himla go!
Känns härligt att galoppera på lösa tyglar och inte behöva oroa sig över att det går i 200 som med Randalin :P
Så himla kul med unghästar! :D

Karin från Sävsjö var även & red med mig i helgen, hon red Kristall & jag Randalin :) kul med sällskap!

Underlaget är toppen nu! Ca 5-10 cm snö. Snekkja & Kristall går ju oskodda änsålänge & nu är det toppen underlag för dem, de blir inte ömma & de får bra fäste bara det inte är is.
Så nu blir det att köra på med dem två :)


Glitra


Prisma & Snekkja


Vackra Prisma :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Mm, men ibland är det oundvikligt.. Förr eller senare kommer man ju f stå inför det beslutet som djurägare :/



Såg nu att du har en Marklanda-häst, stoet jag fick ta bort va också född där.



Jag ska med på clinicen i april, syns kanske då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback