Trött..

är helt slut, har haft fullt upp hela dagen, men de har varit stress-fritt! Skönt!
Har haft som ett tryck över bröstet som kommer & går, vet inte om det är stress-relaterat..
Lite småjobbigt, men men, har inte haft ont idag som tur är!

Började iallafall dagen med en morgonpromenad med Doris, sen frukost, gröt & 2 kokta ägg (ska väl försöka äta lite mer vettig mat & inte "skräp")
Red lektion för Anna, därefter tog jag Kristall på en härlig skogstur.
Väl hemma igen så ringde jag Ultratan (vi har köpt ett solarie, men vi fick ingen manual) & han jag pratade med mailade över en manual, tog väl 5 minuter.. han vi köpte solariet har försökt sen i måndags... kul!
Skrev ut manualen på pappas jobb & sen åkte jag hem & ställde om solariet så de funkar utan myntboxen..
Sen solade jag & det var riktigt skönt!
Hann även med gymmet, där tränade jag rygg & mage, blev även 30 min på löpbandet..
Har varit lite dålig med gymmet på sista tiden, min tid räcker inte riktigt till, men jag ska försöka träna de dagar jag är ledig från jobbet iaf :)
Gick en till promenad med Doris ikväll och nu har jag kollat på film!
Kommer nog somna riktigt gott inatt:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: PREs är läckra som sjutton, men stooora (jag är sjukt höjdrädd) ;)



Visst är det kul med färg ibland :) Jag ska nog ta och slänga ihop ett kollage med rosa med när jag orkar, det finns ju rätt mycket fint i den färgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback