Handlat massor..

Senaste veckan har jag haft fullt upp med att handla..
Vad har det blivit då?
En dubbelsäng, täcken, kuddar, lakan..
En ny 50" LG  plasma tv med Blu Ray spelare..
Nytt köksbord, barbord..

Idag var vi i Ullared en sväng där jag köpte lite nya lampor & en micro från OBH Nordica, även småsaker som man behöver..

Nu har jag beställt hem lite nya festklänningar från Nelly, skönt med lite nytt ;)
Tyvärr så va de slut i M, så fick ta L, hoppas de inte blir för stort, annars kanske jag kan fjäska för mormor så kanske hon kan sy in dem ;)

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vadan allt shoppande? :)

Postat av: Jenny

SV: Vad tråkigt att ett av era ston resorberade :( När började ni ana att det inte skulle komma något föl?



Jaha, oj! Det hade jag missat. Vad tråkigt, men lite kul är det ju att handla nytt, om man ska se det positivt...

2012-05-12 @ 00:04:52
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

SV: Tack! :) Jag är jätteglad över det lilla underverket.



Men vad tråkigt att det gick så för det stoet, hoppas ni inte behöver vara med om det igen!

2012-05-13 @ 20:22:48
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback